Thursday, February 3, 2011

thanx tagged :)

Dalam bnyak2 ex mana yg paling syg?
* smua sayang coz dorang pernah bahagiakan saya xD

perangai anda yg paling terok?
* cepat bosan dengan ape pun =='

berat badan berapa?
* 4o lebih , huhu dah lame tk tmbang :P

dalam kelas siapa yang duduk sebelah anda?
* Nur Fatinah Saharudin

antara adik beradik mana yg paling sayang?
* soalan ape niy haha , mesti smua aku sayang adoiiii =='

selalu keluar rumah?
* selalu lah , selalu keluar sapu sampah dpan rumah haha

boyfriends nama apa?
* mhmd zarith rifran bin zabidi

pakaian dalam almari jenama apa pling banyak?
* ntah slalu beli kat pasar mlm , so tade jenama haha ,
PDI , forever21 , ZARA and MNG :)

suka buli orang di sekolah?
* org suka buli saya adelah ;D

akhir sekali awak syg saya?
* mestilah saya SAYANG awak aina haha xD

No comments:

Post a Comment